A LEGJOBB BÉLTISZTÍTÓ PROGRAM


Már évekkel ezelőtt kipróbáltuk ezt a béltisztító kúrát és folyamatosan teszteljük az újabb és újabb béltisztító termékeket, de eddig egyik kúra sem bizonyult olyan hatásosnak, mint a Colonix. A DrNatura honlapján megtalálható vásárlói vélemények is erről tanúskodnak. Nemrégiben teszteltük újból a Colonixot a Toxinout programmal (szintén a DrNatura terméke) együtt, hogy az egész testre kiterjedő tisztítást végezzünk.

Teszteredmények és rangsorolás itt


A LEGJOBB FOGYÓKÚRÁS KÉSZÍTMÉNY


Ezt a fogyást elősegítő formulát egy non-profit cég, a LifeExtension, állítja elő, amely mögött már 30 éves kutatói munka áll, ezért nem meglepő, hogy az All-In-One Weight Loss Formula tartalmazza az összes olyan nélkülözhetetlen alkotóelemet, amelyek szükségesek a tartós és biztonságos fogyáshoz.

Teszteredmények és rangsorolás itt


A LEGJOBB ÖREGEDÉSGÁTLÓ TERMÉK


A Dr. Venessa termékek mögött 15 évi kutatás áll. Az ANTI-AGING 3™ amellett, hogy nagyon kellemes az íze, segít lelassítani az öregedési folyamatokat. Ez az első olyan készítmény, amely a kollagén mindkét fajtáját tartalmazza és emellett még különböző amino savak és C-vitamin is található a termékben. A formulák segítik a sejtek megújulását, amely fiatalabb és egészségesebb bőrhöz vezet.

Teszteredmények és rangsorolás itt

Gyümölcs és zöldség az egészséges szívért

Több gyümölcs és zöldség fogyasztása segített önkéntesek egy csoportjának a vérnyomás jelentős mértékű csökkentésében jelentették be az Oxfordi Egyetem (University of Oxford) orvosai. Közel hétszáz emberi „tengerimalac” vett részt a kísérletben, amelyben vagy olyan csoportba kerültek, ahol több gyümölcsöt és zöldséget kellett enniük, vagy olyanba, ahol a szokásos étrendjüket kellett követniük.

Az első csoportba tartozóknak azt tanácsolták, hogy naponta legalább ötször 80 grammnyi zöldséget, vagy gyümölcsöt fogyasszanak. A hat hónapos kísérlet végére fogyasztásuk napi 3,4-ről 4,8-re emelkedett. Szisztolés vérnyomásuk 4 higany (Hg) mm-rel csökkent, valamint diasztolés vérnyomásuk 1,5 Hg mm-rel esett. A vérükben öt olyan kulcsfontosságú „antioxidáns” vitamin is nagyobb koncentrációban volt jelen, amelyek segítenek az öregedés és a rák elleni küzdelemben.

Az ellenőrző csoportban a fogyasztás csak csekély mértékben emelkedett napi 3,4-ről 3,5-re. A diasztolés vérnyomásban volt egy kis észlelhető csökkenés, azonban a szisztolés vérnyomás esetén egyáltalán semmi sem változott.

A vérnyomás vezető kockázati tényező a szívroham kialakulásában. „Egy 2 Hg mm-es diasztolés vérnyomás csökkenés eredménye (az egész populációra vonatkozóan) körülbelül 17 százalékkal kevesebb magas vérnyomásban szenvedő beteg, hat százalékos esés a szívkoszorúér betegség kockázatában, valamint 15 százalék a szélütés és az átmeneti ischaemiás esetek kockázatában” – mondta Andrew Neil, vezető kutató. Az átmeneti ishaemiás eset egy rövid agyi vérellátási probléma, amely másodpercekig, vagy akár órákig is eltarthat. 

 

 

Szóljon hozzá!
Név:
Az Ön IP címe: 38.107.191.96
Moderálási alapelveinket, és részletes szabályzatunkat itt olvashatja.
E-Mail:
Hozzászólás szövege:
Ellenőrző kód: